WSPOMINAJĄC WAKACJE - TORUŃ W CIEPLEJSZEJ WERSJI



 Niedawno dodałam Wam post ze styczniowego wyjazdu do Torunia ( klik ). Wczoraj przeglądając zdjęcia i przygotowując je do wywołania natrafiłam na sierpniowy wyjazd do miasta Kopernika. Zapraszam Was zatem na nasze letnie migawki. 

 Całkiem przypadkiem natrafiliśmy na zlot tychże cudeniek 









Chwile spędzone nad Wisłą zawsze bezcenne..



To mój dziwny zwyczaj, zdjęcia tego typu, kiedyś zrobię z tego kolaż hehe



Zjedliśmy przepyszny obiad, na początek zupa krem z pomidorów i była naprawdę przepyszna !





Pan Szyszka pozdrawia 

Byliśmy w Toruniu do wieczora dobrze zatem, że wzięłam ze sobą rzeczy na przebranie..





Ostatni punkt wycieczki. Wierzcie mi, widok nocą jest zapierający..



Pozdrawiam
M
♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 puchowa czapka , Blogger