LUBIĘ - POLECAM cz. 1



Przybywam do Was dziś z nieco innym wpisem. Tym samym otwieram cykl postów Lubię - Polecam, które będą pojawiać się, gdy będę w posiadaniu czegoś fajnego i godnego polecenia. Sama osobiście bardzo lubię takie wpisy, gdyż można odkryć wiele nowości o których z różnych przyczyn wcześniej się nie słyszało. Zaczynajmy!


Zacznę od kosmetyków, które są niejako ze sobą powiązane. Od jakiś dwóch miesięcy miałam wykonywane zabiegi na twarz z kwasów. Nie mogłam poradzić sobie z suchą skórą oraz plamami na czole. Żadne peelingi nie przynosiły rezultatów. Moja znajoma, która jest kosmetyczką poleciła mi zabiegi z kwasami, które też wykonała.  Zaleciła również zakup kremu z 10% kwasem migdałowym firmy Pharmaceris. Efekt jest naprawdę widoczny. Plamy zwłaszcza na czole rozjaśniły się, skóra stała się bardziej jednolita i miękka. Na początku stosowałam codziennie wieczorem. Obecnie stosuję co drugi dzień. Krem zakupiłam w aptece. 



Gdy zaczęłam stosować intensywne złuszczanie, musiałam szczególnie zadbać o skórę twarzy. Również w aptece zakupiłam krem ochronny na słońce z filtrem SPF 50. Moja skóra jest dość problemowa więc bardzo często sięgam po produkty dla dzieci. Krem w moim przypadku bardzo dobrze sprawdza się pod makijaż i co najważniejsze nie bieli skóry jak inne, które zawierają dużo cynku. Krem również zakupiłam w aptece.


Kolejnym produktem do pielęgnacji jest szczotka do szczotkowania ciała na sucho. Jest to już moja druga szczotka, ale pierwsza firmy Fridge. Wykonana jest z końskiego włosia i służy do masażu ciała na sucho od stóp do głowy. Stosuję ją przed wieczorną kąpielą. Jest dość ostra, ale szybko można się przyzwyczaić. Jestem z niej bardzo zadowolona. Zamówić możecie tutaj  (klik)


Wszyscy ci, którzy posiadają koty w domu doskonale wiedzą co oznacza wypadająca sierść kota. Fruwa wszędzie i przyczepia się do czego  może. Jednak nie to zadecydowało o zakupie Furminatora. Fion zaczął charczeć i momentami dusić się jak podejrzewam właśnie przez kule włosowe. Dostaje odpowiednią karmę lecz szczerze mówiąc jestem do niej dość sceptycznie nastawiona. Kupiłam tę szczotkę i jestem zachwycona. Wyczesuje ona tylko podszerstek, czyli te miękkie i delikatne włoski, pozostawiając włosy stałe. Pamiętam pierwsze pociągnięcie szczotką i nie mogłam wyjść z podziwu. Kot jest teraz wyczesany i ma o połowę mniejszą objętość. I co najważniejsze bardzo rzadko teraz charczy. Naprawdę gorąco polecam. Szczotkę zakupiłam w sklepie z artykułami dla kotów, jednak spokojnie możecie zamówić przez Internet. 



Kolejnym produktem jest przenośna pamięć o pojemności 1TB, którą dostałam na imieniny od Szyszki. Zastanawiałam się kiedyś nad zakupem, jednak nie wiem dlaczego nie doszedł on do skutku. W każdym razie mam teraz i bardzo się z tego powodu cieszę. I są ku temu dwa główne powody: pierwszy jest taki, że bardzo lubię robić zdjęcia, przechowując je na komputerze starałam się bardzo okroić ich liczbę, teraz w zasadzie nie muszę tego robić; drugi równie ważny, nie obawiam się żadnej awarii komputera, bo najważniejsze rzeczy mam przeniesione. 



Przyszedł czas na książkę, którą szczerze uwielbiam. Nie każdemu może przypaść ona do gustu i jestem tego w pełni świadoma. Cóż to takiego? Mleko i miód to opowieści o miłości, kobiecości, przemocy i stracie w krótkiej poetyckiej formie. Niekiedy na jednej stronie znajdują się jedynie cztery wyrazy, ale to właśnie one są w stanie powiedzieć nam bardzo dużo i zmusić do refleksji. Jest to pierwsza książka w mojej bibliotece takiego typu, ale już teraz zajmuje ona szczególne miejsce. 


Nie lubię mieć ubranej dużej ilości biżuterii. Mam na sobie kolczyki, jeden pierścionek, łańcuszek. Sprawa ma się nieco inaczej jeżeli chodzi o bransoletki, gdyż te noszę obecnie dwie w towarzystwie zegarka. Pierwszą bransoletką jest ta z firmy mishi, o której już wspominałam. Do kolekcji doszła bransoletka firmy Apart, którą dostałam od moich dziewczyn z okazji panieńskiego. To już taka nasza mała tradycja i bardzo się cieszę, że nadal ją podtrzymały. 


To wszystko z serii Lubię - Polecam. Dajcie znać, czy znalazłyście coś co Was zaciekawiło.

Ściskam!
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 puchowa czapka , Blogger