MUFFINY Z BORÓWKĄ AMERYKAŃSKĄ


Bardzo często szukając inspiracji i ciekawych przepisów kieruję się tym, co obecnie posiadam w domu. Jakiś czas temu kupiłam świeże borówki  i postanowiłam upiec muffiny, których dawno u mnie nie było. Jeżeli podobnie jak ja lubisz wypieki w takiej formie zapraszam do skorzystania z przepisu.
Osobiście bardzo lubię tego typu wypieki, a najbardziej te, które nie zawierają dużej ilości kremów, posypek i innych świecidełek. Jak ja to mawiam prostota zawsze w cenie. A zatem co potrzeba do wykonania muffinek

Składniki:
* 2 szklanki mąki
* 1/2 szklanki cukru
*2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
* szczypta soli
* 1 1/2 szklanki borówek amerykańskich


* 2 jajka
* 1/2 szklanki mleka
* 100g roztopionego masła
* 1 łyżka ekstraktu waniliowego




* Mieszamy w misce produkty sypkie (mąkę, cukier, proszek do pieczenia, sól) wraz z borówkami (staramy się ich nie rozgnieść).  

* W drugiej misce roztrzep jajka z mlekiem i ekstraktem waniliowym. Masło rozpuść w garnku, a następnie przelej powoli do jajek, mieszając przy tym energicznie.

* Połącz produkty sypkie z mokrymi - wymieszaj - masa nie musi być jednolita. 

* Wstaw do nagrzanego piekarnika do 180 stopni na 25 minut.





Zapach roznoszący się w domu jest po prostu obłędny. Zachęcam Was zatem do wypróbowania przepisu, a ja tymczasem uciekam na kawę i muffinę.






Pozdrawiam
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 puchowa czapka , Blogger