*NATURALNIE Z PUDEŁKA* - Maj 2016


Dziś dotarła do mnie długo wyczekiwana przeze mnie przesyłka od Naturalnie z Pudełka (klik).  Zainteresowałam się ich ofertą już jakiś czas temu. Moją uwagę zwróciły z pewnością ciekawe produkty, ale również dużą rolę odgrywa element zaskoczenia. Przychodzi do nas paczka i przecieramy ręce ze zniecierpliwienia i ciekawości. Zobaczcie zatem cóż takiego znalazło się w majowej paczce.






Neobio jest firmą pochodzącą z Niemiec i posiada certyfikat Natrue.  Krem ma za zadanie intensywnie pielęgnować wrażliwą i wymagającą skórę wokół oczu. Wysokowartościowa formuła z bio olejkiem arganowym, masłem shea, gliceryną roślinną i kwasem hialuronowym nawilża, odpręża oraz poprawia elastyczność skóry. 
Bardzo ucieszyłam się z kremu pod oczy, gdyż obecnie nie posiadam żadnego więc chętnie go wypróbuję. 



EO LABORATORIE - Szampon do włosów (17,00 zł)



Szampon przeznaczony jest do pielęgnacji bardzo wrażliwej skóry głowy. Zawiera ponad 97,2% składników pochodzenia roślinnego - organiczne ekstrakty i oleje. Olej jojoba skutecznie regeneruje zniszczone włosy, odżywia, wzmacnia i chroni przed wpływem niekorzystnych czynników zewnętrznych takich jak termozabiegi i promienie słoneczne. Ekstrakt aloesu nawilża i koi skórę, stymuluje procesy regeneracji, podtrzymuje optymalny poziom nawilżenia. Ekstrakt malwy posiada właściwości antyoksydacyjne, zniża poziom wrażliwości skóry głowy, przywraca skórze komfort. 




LILY LOLO - Makeup Mist ( 60,40 zł)




Utrwalająca, odświeżająca mgiełka, która sprawi, że makijaż mineralny będzie trzymał się jeszcze dłużej . Po spryskaniu twarzy mgiełka niweluje pudrowe wykończenie, suche skórki i nadaje naturalny wygląd. Ponadto mgiełka odświeża cerę i utrwala makijaż. 
Co do tego produktu mam dość mieszane odczucia, gdyż nie do końca jestem przekonana czy potrzebuję czegoś takiego. Nie czuję potrzeby utrwalania swojego makijażu, gdyż na co dzień nie maluję się jakoś szczególnie mocno. Być może zmienię jednak zdanie i stwierdzę, iż jest to rzeczywiście przydatny nawet dla mnie produkt. 


HERBST&HYDRO PURE - Mydło w kostce (12,00 zł)


Ostatnim elementem jest mydło w kostce, które posiada bardzo przyjemny zapach. 


No i na koniec dwie próbki 


Przyznać muszę, że majowe pudełko przypadło mi do gustu i myślę, że będę zadowolona z produktów, które w tym miesiącu oferują.  Nie pozostaje i nic innego, jak rozpocząć testowanie. 
Przyjemnego weekendu 
ściskam
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 puchowa czapka , Blogger