PRZYGOTOWANIA DO ŚLUBU CZ.3 - PUDEŁKO NA OBRĄCZKI - DIY


Przybywam dziś z kolejną porcją być może dla niektórych inspiracji weselnych. Dla tych, którzy nie widzieli części 1 i 2 odsyłam tutaj (cz.2), (cz.1). Obrączki, jakże ważny element całej ceremonii. 

 Dostałam od bliskiej znajomej poduszkę na obrączki, jednak doszłam do wniosku, że ona do mnie kompletnie nie pasuje. Zabrałam się zatem do pracy. W empiku kupiłam małe pudełko, zamykane na magnes za  jakieś 5 zł. Przygotowałam papier ścierny, aby ewentualnie usunąć jakieś zadarcia i niedokładności, pędzelek i lakierobejcę. Malowanie zajęło jakieś 5 minut.


Gdy pudełko wyschło, wrzuciłam do niego mech, obrączki i gotowe. Wykonanie zajmuje naprawdę niewiele czasu.  


Zachęcam Was do inspirowania się i wykonywania niektórych dekoracji samodzielnie. W internecie można znaleźć po prostu wszystko. Często przy bardzo małym nakładzie finansowym i czasowym, możemy osiągnąć efekt i satysfakcję, że hej! 





Ściskam!
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 puchowa czapka , Blogger