FOTORELACJA #MARZEC


Właśnie dobiegł końca kolejny miesiąc. Niewiarygodne, jesteśmy coraz bliżej ciepła i słońca, którego osobiście nie mogę się już doczekać. Ale najpierw zapraszam Was na migawki marca.


Sobotnie zakupy. 


Poranki przy herbacie i szykowanie śniadania do pracy.


Tymczasem kot, jak to kot .. odpoczywa.


Ostatnio miałam duży szał na takie posiłki. Mogłabym jeść i jeść.


Powolne, weekendowe poranki z kotem, kawą i książką.



Galaretka z owocami to smak dzieciństwa. Mam jeszcze zamrożone maliny więc korzystam ile się da.


A niedzielny obiad po staropolsku - kotlet mielony.


Tak zwana pielęgnacja i zużywanie zapasów.


Jadę do lekarza na kontrolę.



A po, jak zawsze trzeba iść na coś dobrego. Tym razem pizza.




Tymczasem w domu takie lenistwo.


A na kolację seler z maminego ogrodu.


Weekendowe poranki są najlepsze. Nieśpieszne i bardzo smaczne.


Brownie fasolowe i kawa - popołudnie idealne.



Mąż zaprosił mnie na obiad do restauracji. Odwiedziliśmy bardzo fajne i klimatyczne miejsce.


Kurczak z zielonymi kluskami i polędwiczki to nasze wybory.




. . .



Powrót do domu bardzo malowniczy. Niebo wręcz płonęło.


Rosnę.. 18 tydzień.


Ostatnio jestem monotematyczna w swoich śniadaniach, no ale co zrobić :)


Nowe cele!


Przyszedł dziś ochraniacz na łóżeczko, kot oczywiście testuje!


Kefir ze zblendowaną gruszką i cynamonem.



Jeszcze trochę i będziemy tu przesiadywać całymi dniami.





Chociaż wiem, że do łatwych zadań to nie należy to namówiłam mamę na zrobienie wianków. Nazrywałam czego się da, a mama przywiezie bukszpan.



Tata uciął nam gałązki wierzby, które posłużyły jako podstawa.





 Serio?! Śnieg?



Słoneczne poranki w kuchni. 



Złapało mnie przeziębienie więc postanowiłam zrobić masło czosnkowe. 



Obiad.


Kot oczywiście towarzyszy.


Ogrzewam się przy żelazku. Lubię prasować, ale nienawidzę potem tego układać.


Jadę na chwilę do pracy i pozałatwiać kilka spraw. 


Spacery i zabawy.



Marynuję śledzie w cebuli i cukrze. Będą zwijane z jajkiem i ogórkiem na święta.


A tata wędzi .. 



Mam nadzieję, że miło spędziliście świąteczny czas.
Wszystkiego dobrego Kochani.
Ściskam!
M. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 puchowa czapka , Blogger