PIERWSZE ZAKUPY DLA NASZEGO DZIECKA



Sklepów, które oferują artykuły dla dzieci jest tak dużo, że można się w tym wszystkim pogubić i dosłownie zwariować. Zwłaszcza, że wszystko dostępne jest przez internet więc, aby wydać fortunę wcale nie musimy wychodzić z domu.

Kolejnym miejscem, gdzie możemy zaznać ogromnej dawki inspiracji jest Instagram. Pięknie zaaranżowane zdjęcia, po obejrzeniu których mówisz sobie też to chcę! O ile jest to twoja kolejna ciąża, jest ci zdecydowanie łatwiej, przy pierwszej nie wszystko jest takie oczywiste. Ja jestem w tej jakby to powiedzieć gorszej sytuacji, gdyż jestem w swojej pierwszej ciąży i staram się działać dość intuicyjnie. 



Ochraniacz na łóżeczko - Magiczny Domek
Bawełniany kocyk - Poofi
Pieluszki - Poofi
Czapeczki - Sleepee
Gniazdo - Sleepee


Ochraniacz na łóżeczko


Od samego początku nie byłam fanką ochraniaczy na łóżeczko i wszystkich innych zawieszanych tam przyborników. Powiedziałam sobie zatem, że ten produkt na pewno u mnie odpada. Poza tym czytałam niemieckie badania według których, są one dla dziecka nawet niebezpieczne, ale nie o tym teraz.  Przyszedł jednak czas, gdy uświadomiłam sobie, gdzie i jak będzie umiejscowione łóżeczko w naszej sypialni i doszłam do wniosku, że trochę będzie tam smutno i mało przytulnie. Powróciłam zatem do myśli o ochraniaczu i doszłam do wniosku, że zamiast robić z ochraniacza U w łóżeczku, które mi się nie podoba, mogę go po prostu przypiąć na jedną długą ścianę. Gdy nadarzyła się okazja kupiłam go od Gusi z Magicznego Domku. Nie mam żadnych oporów przed kupowaniem rzeczy używanych pod warunkiem, że znam ich pochodzenie lub jestem w stanie na żywo ocenić ich stan. Kupiony ochraniacz na żywo okazał się jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach.  Część z Was zapewne wie, że spodziewamy się chłopca więc pomyśli sobie jak to, taki wzór? Ja jestem ogromną przeciwniczką tego, że jeśli chłopiec to wszystko niebieskie i najlepiej w żółwie lub auta. Mam pewne granice, dlatego druga strona, która jest w drobne, różowo - pastelowe kwiatki zapewne nie będzie przeze mnie wykorzystana. Jednak ta właściwa ma ptaszki, zajączki, kwiatki, liście... a to już mi w ogóle nie przeszkadza. 




Pieluszki TROPICAL

Zakupiłam również dwie pieluszki otulacze z firmy Poofi. W swojej ofercie mają bardzo ciekawe wzory i myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Pieluszki mają wymiar 73 x 73 cm więc latem mogą równie dobrze służyć jako lekki kocyk podczas drzemki.  Są bardzo miłe w dotyku, wykonane z wiskozy z bambusa oraz bawełny z bambusem. 







Czapeczki - Krasnal oraz Bawełniany koc Organic

Gdy zobaczyłam te czapki pierwszy raz zakochałam się. Po pierwsze uważam, że dzieci ładnie wyglądają w takim kroju, a po drugie zachwyciła mnie wiewiórka .. jednak  przeczytałam gdzieś na stronie, że otrzymane produkty mogą różnić się od tych ze zdjęć ze względu na różne cięcie materiału. Jak widać nasza wiewiórka jest bez głowy :) 

Zakupiony kocyk urzekł mnie przede wszystkim swoimi stonowanymi kolorami, jak również ich połączeniem. Wykonany jest z bawełny organicznej w wymiarze 90 x 90 cm. Idealnie nada się zarówno do łóżeczka jak i do wózka.   




Gniazdko Niemowlęce Feel Purple

O tym, że zakup gniazda to dobry pomysł wiedziałam od dawna. Nadaje się ono praktycznie wszędzie, do łóżeczka, kołyski, wózka, kosza, na kanapę, stół .. A dzięki niemu dziecku jest zdecydowanie bardziej przytulnie. Moja pierwsza myśl dotyczyła oczywiście łóżeczka, aby  maleństwo nie czuło się źle w wielkim łóżeczku, będzie odkładane do gniazdka. Wzorów jest mnóstwo, znaleźć je możecie na różnych stronach i sklepach stacjonarnych.  W miarę, gdy dziecko rośnie rozwiązujemy końce i znów może nam posłużyć przez kilka miesięcy.



To na tyle moich zakupowych szaleństw. Staram się robić je z głową i dwa razy zastanowić się czy jest to aby na pewno potrzebne. Kolejne zakupy pojawią się zapewne już niebawem.

A Wy, macie coś co idealnie się u Was sprawdziło?
Ściskam!
M.

2 komentarze:

  1. A ja znowuż nasłuchałam się o tym jak to te gniazdka są niebezpieczne ....
    Piękne rzeczy wybrałaś !
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę.., myślę, że wszystko należy po prostu używać z głową, a wówczas na pewno nam się sprawdzi i krzywdy nie wyrządzi.

      Pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2014 puchowa czapka , Blogger