* FOR REST * Nowa filiżanka



Jeżeli ktoś z Was ceni sobie chwile spędzone przy kawie - w moim przypadku są to przede wszystkim poranki - i przywiązuje wagę do detali to polecam Wam odwiedzenie strony FOR.REST-HOME (klik) .






Jest to polska marka zajmująca się produkcją i ręcznym zdobieniem porcelany. Znajdziecie tam bardzo oryginalne motywy. Jako osoba uwielbiająca las i przyrodę doszłam do wniosku, że chętnie zakupię nietypowy detal w tym właśnie temacie. Osobiście bardzo przypadły mi do gustu motywy zwierzęce (klik) i szczerze mówiąc miałam dość spory dylemat, które leśne zwierzątko powinno witać ze mną nowy dzień. Ostatecznie zdecydowałam się na jeża. 



Fisia bez przerwy wchodziła w kadr, a zatem jest i ona







Ja uciekam na kawusię, a Wam życzę przyjemnego dnia.
Pozdrawiam
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 puchowa czapka , Blogger