DERMA - KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE NASZEGO MALUCHA


Dziś przybywam do Was z kolejnym postem wyprawkowym, który będzie dotyczył pielęgnacji. Obecnie na rynku mamy dość spory wybór w kosmetykach pielęgnacyjnych dla dzieci więc każdy znajdzie coś dla siebie. 
Sama przywiązuję dość sporo uwagi do kosmetyków. Mam ich naprawdę niewiele, tylko tyle, ile rzeczywiście potrzebuję. Nie jestem typem podatnym na reklamy więc nie kupuję kremów znanych reklamowanych marek lecz takie, które po prostu mają dobre składy. I bardzo często są to produkty bezzapachowe, które dla wielu kobiet są mało atrakcyjne, no bo jak to tak, żeby krem czy balsam ładnie nie pachniał. 

Gdy szukałam produktów dla naszego malucha wiedziałam, że będę wyznawała taką samą filozofię. Kosmetyki na które się zdecyduję powinny być hipoalergiczne, bez składników zapachowych, barwników i parabenów. Sama tego nie wiedziałam więc może i któraś z Was nie wie o tym, że jeśli na półce w sklepie są kosmetyki przeznaczone dla dzieci, to wcale nie  znaczy, że są one szczególnie badane i zdrowe. Pamiętam, gdy parę lat temu zmagałam się z problemami na skórze głowy. Pomyślałam wówczas, że warto kupić szampon dla dzieci, one są przecież tak delikatne, że wszystko powinno ustąpić po jego stosowaniu. Nic bardziej mylnego, problem był nadal, a głowa swędziała jakby bardziej. Tak więc czytajmy moje drogie etykiety, również wybierając kosmetyki dla siebie.

Zdecydowałam się na zakup kosmetyków firmy Derma, które posiadają aż cztery certyfikaty mówiące o tym, że dany produkt jest organiczny, nie zawierający alergenów oraz substancji zapachowych. Kosmetyki te dostępne są na różnych stronach internetowych oraz w sklepach Rossmann.


Zakupiłam krem pielęgnacyjny, szampon oraz maść łagodzącą. Muszę zakupić jeszcze chusteczki nawilżone.  




Derma Eco Baby Krem pielęgnacyjny 100 ml  (29,99 zł)



Jest to łagodny krem nawilżający, który możemy stosować od pierwszych dni życia naszego malucha. Organiczny i hipoalergiczny. Pozbawiony parabenów oraz substancji zapachowych minimalizuje ryzyko wystąpienia jakichkolwiek alergii.  Przeznaczony do stosowania na całe ciało.


Derma Eco Baby Szampon i Mydło do Kąpieli  (24,99 zł)


                                                                     
Łagodny szampon do mycia całego ciała, który delikatnie się pieni. Również pozbawiony jest substancji zapachowych oraz parabenów. Stworzony jest na bazie naturalnych składników, który co ważne nie podrażnia oczu podczas kąpieli. 

Derma Eco Baby Maść (29,99 zł)


Jest to kosmetyk, który ma za zadanie chronić i łagodzić podrażnienia, a zarazem działać pielęgnacyjnie i ochronnie.  Przeznaczony głównie do stosowania w okolicach około pieluszkowych, gdyż zapobiega odparzeniom. Podobnie jak pozostałe kosmetyki nie zawiera parabenów oraz substancji zapachowych. 

Do codziennej domowej pielęgnacji zakupiłam również waciki kosmetyczne, gdyż do obmywania malucha mam zamiar używać jedynie tych właśnie wacików oraz ciepłej wody. Muszę zakupić jeszcze chusteczki nawilżane, które przydadzą się poza domem.  



Zdecydowałam się na zakup tych kosmetyków, gdyż wierzę, że "zrobią" one dużo dobrego. Zapoznałam się z opiniami mamusiek, które również je stosują więc myślę, że dokonałam właściwego wyboru. 

A Wy jakich kosmetyków stosujecie przy codziennej pielęgnacji waszych pociech?
Ściskam!
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 puchowa czapka , Blogger